Generelle fraktbetingelser:

Generelle fraktbetingelser:
Vi sender med Bring eller Posten, og har forskjellige fraktmetoder. Vi er opptatt av at du som kunde skal få pakken levert på enklest mulig måte. Dette er grunnen til at vi tilbyr følgende leveringsmetoder:

  • Hjemlevering
  • Levering til nærmeste postkontor / post i butikk
  • Hentes på vårt kontor.

Med Bring har du to uker på deg til å hente pakken din på postkontoret før den blir returnert til oss. Dette er Posten sitt reglement og du vil bli fakturert for fraktkostnadene om pakken sendes i retur. 

Kommer pakken i retur til oss uten at vi har fått skriftelig beskjed eller henvendelse i retursenteret vårt er ikke angrettlovens krav til kjøper oppfylt og du vil bli belastet for alle omkostninger vi har hatt for å sende deg varen(e). 

Du vil alltid motta en mail fra oss når pakken er sendt. Sporingsnummer ligger alltid vedlagt slik at du selv kan følge pakken.    

 

Retur og angrett

Vi har åpent kjøp i 14 dager. Varen må være ubruakt og i originalemballasje - slik den ble mottatt. Det er viktig at eventuell forsegling ikke er brutt. Du har ansvaret for at returvarer kommer frem til oss i uskadet og komplett stand. Sørg for at varene er forsvarlig innpakket. Vi anbefaler at du bruker Posten ved retur. Da er du både forsikret og det følger med sporing. Merk at returporto betales av deg som kunde. Sendinger med postoppkrav vil ikke bli hentet ut. 

- Pakker som ikke hentes ut hos Posten og som blir automatisk returnert til oss uten at vi har fått skriftelig beskjed, vil alle omkostninger vi har hatt knyttet til din forsendelse bli belastet deg som kunde.

Ønsker du å benytte angrerett i papirform kan du laste ned skjema her: Last ned angrerettskjema

Gå til retursiden vår

Bytte av vare

Vi godtar bytte av varer som ikke har blitt tatt i bruk enda. 
Ved bytte av vare følger du retursiden vår og følger prosessen der. Ved bytte av retur gjelder følgende vilkår: 

  • Varen må være ubrukt og i originalemballasje - slik den ble mottatt.
  • Det er viktig at eventuell forsegling ikke er brutt.
  • Du har ansvaret for at returvarer kommer frem til oss i uskadet og komplett stand.
  • Sørg for at varene er forsvarlig innpakket.
  • Vi anbefaler at du bruker Posten ved retur. Da er du både forsikret og det følger med sporing. Merk at returporto betales av deg som kunde.
  • Sendinger med postoppkrav vil ikke bli hentet ut.