Levering & Retur
Alt du trenger å vite om våre leverings- og returvilkår
Levering
Rask og pålitelig levering i hele Norge
Leveringsalternativer
Vi har følgende leveringsmetoder:
- Levering i postkasse
- Levering til pakkeboks
- Levering til hentested
- Levering på døren
- Pick-up i Oslo
Fraktleverandører
Vi benytter Bring og PostNord for å sikre trygg levering
Behandlings- og leveringstid
Behandlingstid
Vi behandler og pakker bestillingen din innen 1-2 virkedager
Leveringstid
Estimert leveringstid etter forsendelse er 2-4 virkedager til hele Norge
Sporingsnummer
Alle bestillinger inkluderer sporingsnummer så du alltid vet hvor pakken din er
Viktig: Pakker som returneres uten skriftlig beskjed vil bli belastet med våre fraktkostnader og et håndteringsgebyr etter våre vilkår.
Fraktkostnader
Fri frakt over 999 kr
Handle for 999 kr eller mer og få gratis frakt på hele bestillingen!
Fraktkostnad under 999 kr
Fraktkostnaden beregnes automatisk ved utsjekk basert på valgt leveringsmetode og leveringsadresse.
Retur
Enkel og trygg returprosess
Returrett
14 dagers angrerett
Du har 14 dager fra du mottar varene til å angre på kjøpet. Returporto dekkes av deg som kunde.
Våre returvilkår
For å godkjenne en retur må følgende være oppfylt:
- Varen må være ubrukt og i originalemballasjen.
- Eventuell forsegling må være ubrutt.
- Varen må være forsvarlig pakket og returneres i uskadet stand.
Vi anbefaler å bruke Posten for retur. Returporto dekkes av deg som kunde. Sendinger med postoppkrav blir ikke hentet ut.
Slik returnerer du
Returprosess
- 1
-
2
Pakk varene
Sørg for at produktet er godt pakket inn i originalemballasjen
-
3
Send pakken
Lever pakken til nærmeste postkontor eller utleveringssted
Returforsendelse
Kunden står for returkostnaden. Vi anbefaler å bruke sporbar forsendelse.
Refusjon og bytte
Refusjon
Når vi mottar returen og har godkjent den, får du refusjon innen 5-7 virkedager
- Gavekort: Umiddelbar kreditering på din kundekonto
- Opprinnelig betalingsmåte: Pengene refunderes til samme konto/kort
- Klarna: Nærmer forfallsdatoen seg anbefaler vi at fakturaen betales, eller at du gir beskjed til Klarna om at varene er returnert. Når returen er godkjent, informerer vi Klarna, som deretter refunderer beløpet eller sletter fakturaen fra din profil.
Bytte
Ønsker du å bytte til en annen størrelse, farge eller produkt? Det er helt uproblematisk!
Følg samme prosess som for retur, og bestill det nye produktet separat. På denne måten får du det nye produktet raskest mulig.
Har du spørsmål?
Vi er her for å hjelpe deg!
Hvis du har spørsmål om levering eller retur, ikke nøl med å ta kontakt med oss. Vi svarer på alle henvendelser så raskt som mulig.
- Åpne I et nytt vindu.
