Fri frakt ved ordre over 1500kr

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

 

Når kommer varene i posten? 

  • Når bestillingen er gjennomført vil det ta 2-5 virkedager før varen(e) ankommer ditt lokale postkontor.

Er det sporing på pakken(e)? 

  • Vi har sporing på alle våre pakker, med unntak om varen(e) er såpass små at de kan sendes med A-brev. Du vil få sporingsnummer av oss når pakken er levert til posten. 

Kan jeg returnere varen(e)? 

  • Vi operer med 14 dagers åpent kjøp. Det vil si at du kan sende tilbake varen(e) og få pengene tilbake. NB! Frakten betaler du, og det er viktig at varen(e) er i samme stand som da du fikk pakken.  

 Varen(e) er skadet, hva gjør jeg?

  • Er du så uheldig og opplever at varen(e) du bestilte er skadet når du får dem er det viktig at du tar kontakt med oss så fort som mulig. Så fikser vi problemet. Ta gjerne bildet av pakken. 
Sender dere til hele landet? 
  • Ja, vi sender til hele landet. Vi har avtale med Bring og Posten som operer med utlevering til hele Norge. Normalt vil det ta mellom 1-2 dager før varen ankommer ditt lokale postkontor etter at vi har sendt den fra Oslo.
Kan dere opprette manuelle ordre? 
  • Ja, vi kan opprette manuell ordre om du trenger hjelp. Handlekurven vil bli sendt til deg på mail også må du legge inn betalingsinformasjon selv. 
Kan jeg endre bestillingen min?
  • Ja, så lenge statusen på ordren din er "Under behandling" kan du sende mail til info@r8.no om endringer på din bestilling. Når statusen er "Levert til Posten" har vi levert bestillingen til sending. 
Sender dere til utlandet? 
  • Ikke enda. Fokuset er Norge akkurat nå, men vi jobber med å kunne selge til Norden snart.